torsdag 5 januari 2012

Viggo som cowboy

Inte riktigt trädgård, men så här i vintermörkret kan det vara trevligt med lite sommarbilder från den stora trädgården.

Den lille taxen Viggo är van vid staden. Nu på landet, där hemvana labradoren Asta visar honom ägorna.
Viggo: Hej!
Viggo: Ni kan inte ta mig, ni kan inte ta mig...
Viggo: Oj, de kommer närmare...
Viggo: Ville ju bara skoja lite... 
Viggo: Menade inget illa...
Viggo: Dags att dra vidare.
Kor: Typisk stadstax, stor i orden men liten på jorden.
Asta: Kom igen Viggo!
Viggo: OK här kommer jag!
Viggo: Hihihi... jag har en pinne och det har inte du!
Viggo: Inte road?
Ko: Om jag låtsas som att han inte finns, försvinner han då?
Ko: Pinne? Vem tror den där taxen han är egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är härligt att läsa kommentarer.
Vem du är, vad du tyckt och tänkt. Och känt.
Kanske vill du tillägga något, fråga något.
I vänlig anda.
Varmt välkomna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...