måndag 16 april 2012

Wisley: Busenkel Bänk

Traskade runt på RHS's Wisley förra året, en solig dag i slutet av maj. Mycket att kika på, förstås. Mycket vackert, förstås. Men också en del - speciellt det som inte direkt är växtlighet, men som har med växtlighet att göra - som jag inte var helt förtjust i. Smaken är som... och jag väljer att minnas och visa det jag tyckte om. Men det behöver ändå sägas, för jag är inte helt överens med stenläggningen på bilden. Däremot tycker jag att bänken är något att komma ihåg, visa och inspireras av. Eventuellt kopiera.

Den ser kanske inte så väldigt bekväm ut, men för kortare stunder. Eller kanske bli mer inbjudande genom att breddas. Kanske såsom bänken/sängen/platsen som finns i Fyra Årstiders Park i Sölvesborg, länk till inlägg med bild.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är härligt att läsa kommentarer.
Vem du är, vad du tyckt och tänkt. Och känt.
Kanske vill du tillägga något, fråga något.
I vänlig anda.
Varmt välkomna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...